Cinsiyet:
Yaş: ile arası
Şehir:
İlanını bulamıyor musun ?

İrem
PAYLAŞ:
İrem ile isim analiziniz

İrem: çok sıkılıyorum ondan burdayım yakın arkadaş arıyorum
Cinsiyet Bayan
Yaş 25
Şehir Sakarya
İlişki durumu İlişkim yok
Telefon Belirtilmedi
E-mail * Gizli
Açıklama



Alican diyor ki;
/ 17:16 / #ID:9534

selam burdan iletişime geçebilirsin yaş 18
Mami diyor ki;
/ 03:52 / #ID:8092

O zaman herkese iyi geceler sana günaydın ????????
Boran diyor ki;
/ 02:27 / #ID:7302

Beni benden aldım acaba sabah ne yedimde böyle oldum tanışmak istiyorum
Baris diyor ki;
/ 12:30 / #ID:6313

Selam 35 yas bayanlara maddi manevi destek olurum yas ve sehir farketmrz iso_37_84@hotmail.com
Emre diyor ki;
/ 01:05 / #ID:6060

Numaram SıfırBeşDörtBirBeşÜçYediSıfırSekizBirİki istersenwhatsup üzerinden
Yazabilirsin slm
Emre diyor ki;
/ 20:54 / #ID:5864

Yeryüzünde ünümü görmedin mi ben Hiç kimse
Değilim hiçim ben hiçim hiç slmlar 39 yaşındayım
BirYediDört boyunda 74 kiloyum yeşil gözlüyüm seni çok begendim slmlarımı saygılarımı sunarım.
Resul diyor ki;
/ 02:42 / #ID:5625

Selam irem
Hasan diyor ki;
/ 22:16 / #ID:4405

yavrun nasıl bıseysin sen yaa.. bana nasıl bir kiz ariyon deselerdi herhalde seni tarif ederdim
ahmet diyor ki;
/ 12:28 / #ID:3926

mutlu bir yuvamızın olacagı sıcacık bir muhabbetle birbirimizi daima sevecegimiz iyi kalpli birini aramaktayım. ilgilenen ulaşabilir bana.
ömer diyor ki;
/ 09:54 / #ID:3026

bende senin gibiyim irem ama sen cok tatlısın seninle arkadaş olmak istiyorum beni tanıyana kadar sonra inan sevgi hissediyorum sana karşı inşallah olur.
Nusret diyor ki;
/ 09:45 / #ID:2661

Hаdi gеl tut hаdi gеl tut еllеrimi! Bеnimlе yаn! Bеnimlе mеydаn oku hеr çаrеsizliğе! Bеnimlе uyu bеnimlе uyаn. Birliktе vаrаlım nicе yıllаrа…
Osman diyor ki;
/ 12:34 / #ID:2563

Manyak bi hatun yaa iremcim araşalımmi guzelim
Tuncay diyor ki;
/ 23:04 / #ID:2419

Senle tanışmak degil seninle tanışıyor olmayi isterdim eminim en buyuk kayip sensiz geçmis zamandir irem. Bi sansim varmi acaba..
Halil diyor ki;
/ 23:19 / #ID:2340

Duruşun herşeyin falan cok tatli ina bana irem sen burdaki en guzel kızsın bence
Baris diyor ki;
/ 10:13 / #ID:2294

Slm tanismak istermisin SıfırBeşDörtÜçİkiYediAltıDörtSekizDörtAltı
Emrah sazan diyor ki;
/ 00:06 / #ID:2200

Merhaba hanım seninle ciddi sevgili olmak istiyorum tlf Numaram SıfırBeşÜçBeşSekizÜçSekizDörtAltıAltıBeş
Birol diyor ki;
/ 12:55 / #ID:2179

Yalansiz bir arkadaslik
Birol diyor ki;
/ 12:53 / #ID:2178

Selam yalansiz dolansiz bir arkadaslik
hasan diyor ki;
/ 16:04 / #ID:2162

merhaba irem bende sıkılıyorum inan yani böyle inandıgım biriyle sohbet etmek kötü düşünmeden arkadaşlık etmek istiyorum sende benim gibisin anlaşlılan tanışmak istermisin ama ben mersindeyim şimdi eger ciddi tanışırsak gelebilirim ama
Yükleniyor..


İrem için mesaj gönder..






Mesaj yazarak Koşullarımızı kabul etmiş olursun.


BENZER İLANLAR


rizedeyim arkadaşlık kurmak isteyen bayanım
hataydayım arap kızıyım arkadaş arama sohbet
van arkadaşlık sohbet tanışma bayanım
ciddi bayan arkadaş arayan erkekler düzce
Önce farkına varan beni farketmeye çalışsın