Cinsiyet:
Yaş: ile arası
Şehir:
İlanını bulamıyor musun ?

Derya
PAYLAŞ:
Derya ile isim analiziniz

Derya: utangaç kız arkadaş arayanlar
Cinsiyet Bayan
Yaş 31
Şehir İstanbul
İlişki durumu İlişkim yok
Telefon Belirtilmedi
E-mail * Gizli
Açıklama



nusrer diyor ki;
09.06.2021 / 16:44 / #ID:8625

ben ariyorum sevip bastaci yapmak istiyorum
Kazikli kunduro diyor ki;
/ 11:35 / #ID:7973

Kazikli Derya çok güzelsin memeğini somurim çok güzelsin ben yalınızın evim var 4 katlı binanın var arabam var çifte vatandaşım Alman vatandaşıyım şimdi Türkiye deyim ve Türk vatandaşıyım çifte vatandaşım aylığım çifte maaş alıyorum aylığım çok yüksek telefon numaram SıfırBeşDörtAltıSekizİkiÜçÜçAltıDörtBir ara beni Derya benden evlenirmisin senden tanışmak istiyorum çidiyim sende çidisen hazır ol seni Almanya götürürüm orda nikah masasına oturalım hemen evlenirmisin benden selam olsun sana aşıkım gece gündüz demeden zevk y
Necati diyor ki;
/ 00:40 / #ID:7415

Slm Derya hanım ben Necati 28 yaşındayım güvenlik amiriyim istanbulda yaşıyorum sadece heycanima değil her şeyine ortak olacak birini arıyorum SıfırBeşBeşÜçSekizYediAltıSekizDokuzSıfırDört numaram ararsan konuşuruz aramasanda canın sağ olsun yalanla işim yok sevdiğim kadın da yalansız olsun isterim sevmek sevilmek çok ônemli iki taraf için de çok erkek ve kadın vardır ama gerçek ten sağlam ve dürüstçe seven yoktur bunun içinde seveceğim kadın benim gibi yeri geldi mı gulucek yeri geldi mı deli dolu olacak böyle birisini isterim
Boşver Sadece Sev diyor ki;
/ 22:22 / #ID:6540

Sürpriz biriyim bir dene tanışalım olur mu
İBRAHİM diyor ki;
/ 22:44 / #ID:6489

Merhaba Derya han. BirDokuzYediDört doğumluyum
Dürüst birini arıyorum evlenmek için. Evim ve arabam var. Tanışalım istersen tabi...
Aydın diyor ki;
/ 14:32 / #ID:6415

beylikduzunde yasiyorum müzisyenim istersen görüsebiliriz SıfırBeşÜçDokuzDörtBeşAltıSekizYediDokuzDört
Ridvan diyor ki;
/ 11:51 / #ID:6143

Selam seninle güzel arkafaşlık kurabileceğime inanıyorum sana uyum sağlıyabilirim eğer sende istsrsen telimi yollıycam
furkan diyor ki;
/ 23:09 / #ID:5893

slm nasilsin çok guzelsin tanisalimmi ben furkan istanbulluyum ne dersen yaparım numaram SıfırBeşBeşBirBirÜçBeşSekizÜçDokuzDokuz ara beni konusalim
Commom diyor ki;
/ 12:05 / #ID:5830

Pek utangaç değilsin. Utangaç insan öyle giymez:)
ayhan diyor ki;
/ 21:50 / #ID:5666

merhaba
Abdullah diyor ki;
/ 03:38 / #ID:5611

Çekinmem güzel kız derya nasılsın yüreğin kadar yanindayim
barış diyor ki;
/ 23:33 / #ID:5524

Çok güzelsin ve beni etkiliyosuuun cicim
Zazi diyor ki;
/ 09:02 / #ID:5457

kız hepsi seninmi şarkısını biliyormusun hadi gel devamını yazalım bu böle olmiyacak yoksa :D
mürsel diyor ki;
/ 12:28 / #ID:4093

güleç hareketli biriyim aşırı bir yakışıklılık durumum yok ama karizmam var bunu diyebilirim insani olarakta tanımanız lazım. isterseniz konuşabiliriz.
Salih diyor ki;
/ 09:33 / #ID:3435

Akillara zahara manyak biseysin ya valla umudumu somurdun gercekten bana baksan varya piiuuww ☺
Fırat diyor ki;
/ 11:40 / #ID:3206

güzel bir cift gozun manasını ve bakışındaki anlamını bilmeyende aşktan bahsetmiş eger gercek duygusal erkek yani romantik bir erkek arkadaş arıyorsanız bana yazmanız lazımki size göstereyim.
veysel diyor ki;
/ 11:24 / #ID:2144

ya kafamı allak bullak ettin bayan arkadas ariyorum ama seni gorunce debgem sasti. cok guzelsin arkadaslik istersen konusalim lutfen
Behnan diyor ki;
/ 09:30 / #ID:1657

bir müddet fotona bakıp tepkisiz kaldıktan sonra arkadaşın olum içine düşecen demesiyle ayıldım ve şimdi sana yazıyorum. bu yaptıgıon resmen haksızlık derya bugune kadar niye beni kendinden mahrum bıraktın nerdeydin sen yaa. bana yazmanı beklicem ben kadınımı buldum..
Sani diyor ki;
/ 20:29 / #ID:1206

Derya hanim heyecaninizi paylasabilirim.
Kadikoyde gozlukcuyum ara konusalim.
Kadikoy bogadayim.
suat diyor ki;
/ 09:24 / #ID:1194

yıkılıyo buralar yakıyosun derya.. süper bi guzellik gercekten çok etkilendim. kız arkadaş arıyorum bende istersen seninle tanışabiliriz.
Eren diyor ki;
/ 11:11 / #ID:1169

Demleyeceğin her çaya, dolduracağın o ikinci bardağa, hep talibim ben.
Murat diyor ki;
/ 16:03 / #ID:1001

Hakkatten oyle yaa bi ara gozlerimi alamadim senden. Derya bana bi sans versene inan seni mutlu etmek istiyorum.
Fırat diyor ki;
/ 11:41 / #ID:1000

Derya merhaba gayet ciddi ve dürüst bir şekilde arkadaş olabilimiyiz bir fincan kahve içerek başlaya biliriz
Volkan diyor ki;
/ 02:46 / #ID:998

Slm derya su gibisin tanışmak isterim
Yükleniyor..


Derya için mesaj gönder..






Mesaj yazarak Koşullarımızı kabul etmiş olursun.


BENZER İLANLAR


utangaç kız arkadaş arayanlar
Hayatıma renk ol.. Kalbimizdeki güzelliği paylaşalım
diyarbakır arkadaş arama bayanım
Kalbi kalbime sevgiyle eğilecek birini bulmak
bayanım bilecikte ciddi erkek arkadaş arıyorum